Saturday, November 21, 2009

.stupidity beyond any reversed brilliance.

Tidakkah dia tahu betapa sakitnya aku?

Buat aku rasa tak percaya pada diri sendiri,

Janjinya yang dah dimungkiri.

Aku dah tak dapat cari apa yang mungkin.

Yang lain, sudah tak dapat diterima logik akalku.

Sekarang ada dua kemungkinan. Salah satunya - aku yang bodoh.



Salah aku yang kecil ini.

Bila secara automatik sembunyi dalam topeng asli.

Aku fikir, aku memang pandai 'berkonfabulasi'.

Bila terlalu sakit untuk realiti.

Komputer pun tertipu.

Siapa berani kata yang sekarang, aku gembira?





.IKLANEKA.

Tuan-tuan & puan-puan,

Kalau anda boleh;

1. Jadi patung sementara

2. Bawa roh jauh2 dari jasad untuk sementara

3. Potong keluar hippocampus dan amygdala anda buat sementara

4. Autopilot diri anda untuk 2 bulan dalam setiap tahun

5. Liquid-nitrogenkan jantung anda buat sementara

6. Hidupkan semuanya kembali kepada keadaan normal dan tempat asal selepas
2 bulan (mungkin lebih, dan kemungkinan itu 99.8%)

Tolong daftar dengan saya.

Anda mungkin calon yang tepat untuk satu peranan.

Iliana. 0500

No comments:

Post a Comment

readbud - get paid to read and rate articles